Jäsenedut

Yhdistyksen jäsenedut

Esittämällä jäsenkortin saat 10% alennuksen jalkahoidon maksusta jalkaterapeutti Anne Fermin käsittelystä, vastaanotto on Koulukatu 12 (OMT-terapian tiloissa) Hyvinkää,
varaukset p. 0400-763 024

Kampaamo-Parturi Hiushoitola Amico kampaaja Kirsi Lammia on luvannut 20 % alennuksen jäsenillemme. Ajanvaraus p.040 540 4592. Kampaamo sijaitsee osoitteessa Mustanmännistökatu 31 Hyvinkää

Liiton jäsenedut

Tutustu Psoriasisliiton jäsenetuihin psori.fi/psoriasisliitto/liity-jaseneksi/

Tuetut lomat

psori.fi/tule-mukaan/tuetut-lomat/

Kysy psoriasiksesta psorilinjan sairaanhoitajalta

psori.fi/tule-mukaan/kysy-psoriasiksesta-psorilinja/

Psorilinja lääkäripalvelu

Koronatilanteen vuoksi Psorilinjalla päivystää nyt myös ihotautien erikoislääkäri Jaana Mattila joka maanantai klo 12-13, p. 0800 07557 (läkare betjäning även på svenska). Lääkäri ohjaa ja neuvoo psoriasiksen hoidossa ja lääkityksessä, mutta ei kirjoita reseptejä. Tämäkin palvelu on soittajalle maksutonta. Lääkäripäivystys ajalla 4.5.-26.10.

Lääkäripalvelun mahdollistaa lääkeyhtiö Novartis.

Puhelut Psorilinjalle ovat maksuttomia ja voit soittaa nimettömänä. Voit myös lähettää sairaanhoitajalle kysymyksiä sähköpostilla psorilinja@psori.fi (E-post även på svenska.)

Uutta Psorilinjalla: Reumalääkärin puhelintunti!

Psorilinjan palvelut täydentyvät 13.4. alkaen reumalääkäri Jari Pölläsen puhelintunnilla. Pölläsen puhelinaika on parittomien viikkojen keskiviikkoina klo 12-13, ja hänet tavoittaa numerosta 0800 05775.

Jos sinulla on nivelpsoriasikseen viittaavia oireita, tämä palvelu on sinua varten!